Strona głównaO firmieProduktyB2BMediaZdrowe nie znaczy nudneKontakt
 

Aktualności

III edycja Forum FMCG. „A-Brand. Starcie o serca, umysły i …półkę”

W dniach 26-27 listopada w Warszawie, w hotelu Courtyard by Marriott odbyła się III edycja Forum FMCG, pod tytułem: „A-Brand. Starcie o serca, umysły i … półkę”. To spotkanie top managerów odpowiedzialnych za rozwój, marketing i sprzedaż produktów markowych. Udział w konferencji to nie tylko szansa, aby zdobyć wiedzę na temat najnowszych trendów oraz najskuteczniejszych rozwiązań stosowanych w świecie marketingu, ale również okazja do wymiany doświadczeń z ekspertami. Jednym z prelegentów konferencji była Gabriela Antczak – dyrektor marketingu w firmie Kupiec.

Dwa efektywne dni, pełne unikalnych doświadczeń i żywej dyskusji to prawdziwa kopalnia wiedzy nawet dla doświadczonych managerów. W czasie spotkania prelegenci skoncentrowali się na innowacyjnych rozwiązaniach jakie warto wprowadzić w organizacji, która chce rozwijać produkty markowe w sytuacji ewoluujących zwyczajów zakupowych konsumentów. Spotkanie było szansą na poznanie strategii tych firm, które inwestując w produkcję i rozwój marek udowadniają, że nawet na tak wysoce konkurencyjnym rynku są to działania wciąż opłacalne. Dwie równoległe sesje tematyczne dotyczące „Rozwoju i zarządzania marką” oraz „Rozwoju sprzedaży” umożliwiły dostosowanie agendy spotkania do własnych potrzeb.

Pani Gabriela Antczak opierając się na swoim 14-letnim doświadczeniu w budowaniu i realizacji strategii marketingowych w branży FMCG opowiedziała o tym, z jakich narzędzi i rozwiązań korzystać przy promowaniu brandów w sytuacji ograniczonych budżetów marketingowych. Budżet optymalny – dlaczego tak bardzo uzależniony jest od innych? Jak zaangażować wszystkie działy w tworzenie spójnego przekazu? A także dlaczego prawidłowa komunikacja wewnętrzna jest warunkiem koniecznym każdej skutecznej aktywności? Na te i wiele innych pytań odpowiadała Pani Gabriela Antczak oraz pozostali prelegenci III edycja Forum FMCG.