Anatomia zdrowego...

Przepisy

30.08.2018

Omlet z warzywami

Zdrowe i pożywne śniadanie? Świetnie sprawdzi się omlet z warzywami, który da Wam energię na cały dzień i dostarczy niezbędnych składników odżywczych.

Sposób przygotowania:

  1. Do mąki i mleka dodaj otręby, szczyptę soli oraz cukru i odstaw, żeby napęczniały.
  2. Pory umyj i pokrój na bardzo cienkie plasterki.
  3. Na rozgrzanym oleju podsmaż pory, dodaj 2-3 łyżki wody i duś przez ok. 5 min. pod przykryciem.
  4. Pomidory umyj, sparz, obierz ze skóry i pokrój na cząstki.
  5. Duś krótko pod przykryciem w sosie własnym, dopraw solą i pieprzem.
  6. Jaja roztrzep, połącz z otrębami, mąką i mlekiem oraz przyprawami.
  7. Patelnię posmaruj oliwą i usmaż dwa duże omlety, a następnie wyłóż je na talerze, nałóż na nie pory i pomidory. Na koniec posyp szczypiorkiem i parmezanem.

Smacznego!

Och Melisa!Koktajl gruszkowo-grejpfrutowy


Produkty

Otręby owsiane

Otręby owsiane

KUP

Brak Odpowiedzi do "Omlet z warzywami..."

Skomentuj:

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *