Media


Anuga to międzynarodowe, prestiżowe targi spożywcze, które odbywają się co dwa lata w Kolonii w Niemczech, przyciągając wystawców z całego świata.  Podczas tegorocznych targów, które odbywały się od 7 do 11 października, miały swoją premierę nowe produkty firmy Kupiec. Są to produkty stworzone na bazie wysokiej jakości kaszy i ryżu firmy Kupiec. Seria powstała z […]

MoveOn to nowa linia produktów marki Kupiec dedykowana wszystkim tym, którzy dbają o zbilansowaną dietę. Przygotowanie odpowiedniego w składniki posiłku nie jest jednak łatwe i przede wszystkim czasochłonne. MoveOn to pełnowartościowe posiłki w wygodnej i szybkiej do przygotowania formie w dwóch liniach: Extreme i Plus.

W pierwszą niedzielę września Fundacja marki Kupiec zorganizuje wielką imprezę sportową – Koniński bieg „Zdrowa Radość Życia”. Tego dnia nie zabraknie jednak wielu tematycznych atrakcji, z których będą mogli skorzystać wszyscy mieszkańcy Konina i okolic.

Podpłomyki bez dodatku cukru to kolejna chrupiąca nowość marki Kupiec, która sprawdzi się jako składnik śniadania, lunchu czy kolacji. Produkt zachwyca lekkim smakiem, dzięki czemu podpłomyki stanowią doskonałą bazę do różnego rodzaju przekąsek. Wyśmienicie smakują w zestawieniu z serami czy wędlinami, w słodkiej wersji z konfiturą lub bitą śmietaną, jak i solo!

Połączenia kruchego, chrupiącego wafelka ryżowego Kupiec ze słodyczą mlecznej czekolady skradło serca konsumentów! Dostępne w drogeriach Rossmann wafelki ryżowe w czekoladzie firmy Kupiec cieszą się dużą popularnością i zbierają pozytywne recenzje zadowolonych klientów.

Od wielu lat Kupiec promuje zdrowy styl życia oparty na zbilansowanej diecie i aktywności fizycznej.
W nawiązaniu do tych wartości marka zorganizowała loterię pt. „Wygrywaj w zdrowym stylu”, która wystartowała 15 czerwca i zakończyła się 15 września 2015.

Marka Kupiec proponuje nową limitowaną edycję CIASTECZEK ZBOŻOWYCH w 3 wyjątkowych smakac:
truskawkowy | bananowy | jabłkowy.

We wrześniu 2015 roku w Szkołach Podstawowych na terenie całego kraju ruszył program edukacyjny “Zdrowe – nietrudne”. Inicjatorem i twórcą projektu jest marka Kupiec, która wraz z wydawnictwem MAC Edukacja przygotowała program działań i lekcji dla dzieci promujący zdrowy tryb życia, zbilansowaną dietę oraz aktywności fizyczną. Program zachęca zarówno do wspólnego działania jak i zabawy, dzięki której można wygrać wycieczkę klasową.

6 września 2015r. Drużyna Kupiec Zdrowe Nie Nudne wystartowała w największym charytatywnym biegu w Polsce: Poland Business Run 2015! W 6 miastach w Polsce o godzinie 10:30 pięcioosobowe sztafety stanęły na starcie, aby przebiec wspólnie 19km.

1 września 2015 roku w Szkołach Podstawowych na terenie całego kraju ruszył program edukacyjny “Zdrowe – nietrudne”. Inicjatorem i twórcą projektu jest marka Kupiec, która wraz z wydawnictwem MAC Edukacja, marką PHILIPS i Delikatesami ALMA24.pl przygotowała program działań i lekcji dla dzieci dotyczących zdrowego żywienia oraz aktywności fizycznej, promującej zdrowy tryb życia.

Najnowsza propozycja marki KUPIEC! Pakiet ciasteczek zbożowych 4+1 GRATIS! W sprzedaży dostępne dwa smaki: – KOKOSOWE – MALINA Z ŻURAWINĄ Opcja 4+1 GRATIS wystarczy na każdy dzień tygodnia. Do doskonała propozycja na słodką chwilę zapomnienia w domu, w pracy czy na spacerze!

Wafle kukurydziane KUKU marki Kupiec to chrupiący i lekki, a jednocześnie pożywny przysmak bez zawartości cukru. Wyprodukowane z pełnoziarnistych, nieobłuszczonych ziaren kukurydzy, zachowują cenne wartości odżywcze. Wafle stanowią doskonałe źródło energii dzięki witaminom E, A, D i z grupy B oraz składnikom mineralnym, takim jak magnez, żelazo, wapń i potas.

To kolejna nowość marki Kupiec, która propnuje niezwykłe nasiona lnu, które są doskonałe dla naszego żołądka! Wspomagają pracę naszego układu trawiennego, łagodzą dolegliwości żołądkowe, działając osłonowo na błonę przewodu pokarmowego.

Tej jesieni marka Kupiec postawiła na olbrzymią dawkę witamin, składników odżywczych i białka proponując dwie nowości: Ciecierzycę i Soczewicę Zieloną.

Zdrowy styl życia i zbilansowana dieta opiera się na dostarczeniu organizmowi niezbędnych składników odżywczych. Wśród produktów stanowiących bazę naszego codziennego menu, powinny znaleźć się produkty zbożowe pełnoziarniste, które dzięki wysokiej zawartości błonnika, witamin i składników mineralnych, dodają energii na długi czas.

Firma Kupiec przygotowała dwie lekkie, chrupkie nowości – wafle ryżowe z nasionami chia i wafle ryżowe z dynią. Wafle ryżowe w nowych smakach to zdrowe urozmaicenie codziennej diety. Doskonalesprawdzą się jako element śniadania, lunch czy przekąska. Dzięki zawartości błonnika, witamin i składników mineralnych, dodają energii na długi czas.

„Chlebem i solą” zakończylismy cykl 10 spotkań w Akademii Smaku, której partnerem była marka KUPIEC!

Podczas warsztatów, które odbyły się 10 lipca 2015r. ekspertem i znawcą pieczenia chleba był Tomasz Morawiecki, bloger, pasjonat połączenia aromatycznej kuchni i muzyki!

Produkty Kupiec z serii Kruche ciasteczka zbożowe i Crunchy Coś Na Ząb zostały uhonorowane w I edycji programu “Lekcja smaku” i otrzymały rekomendację Komitetu Ochrony Praw Dziecka i Kapituły projektu.

12 czerwca odbyło się kolejne, dziewiąte spotkanie Akademii Smaku Bosch, których partnerem jest firma Kupiec. Warsztaty kulinarne pt. „Orientuj się na curry” miały miejsce w warszawskim Centrum Domowych Inspiracji

15 maja 2015r. ruszyła NAJWIĘKSZA PROMOCJA KONSUMENCKA!

Wielka LOTERIA KUPIEC trwa do 15 września. Do wygrania 88 rowerów marki KROSS i OPEL ADAM w losowaniu nagrody glównej!

Zasmakuj w filmowych emocjach z marką KUPIEC!
Wybierz sie na najbliższy seans do Multikina i sieci Silver screen, posmakuj naszych Ciasteczek zbożowych i zrób sobie oryginalne „selfie”! Najciekawsze zdjecia wygrywają!
Nagrody to 3 zestawy smakowitych produktów marki KUPIEC!

22 maja odbyły się warsztaty z cyklu Akademia Smaku, której partnerem jest marka Kupiec. Uczestnicy mogli pod okiem niezwykłych ekspertów dowiedzieć się, jak ważne jest światło i kompozycja, aby wydobyć maximum smaku z potraw na zdjeciu.

17 kwietnia w warszawskim Centrum Domowych Inspiracji odbyły się warsztaty kulinarne pt. „Filozofia smaku”.To siódme spotkanie z cyklu Akademii Smaku Bosch, których partnerem jest firma Kupiec. Uczestnicy warsztatów mieli okazję poznać filozofię połączeń smakowych w różnorodnych potrawach oraz podzielić się własnymi doświadczeniami kulinarnymi.

Już jest! Dlugo wyczekiwana kasza gryczana biała to najbardziej wartościowa opcja dla poszukiwaczy „zdrowych kalorii”. Otrzymywana z niepalonych ziaren gryki wyróżnia się kremową barwą i delikatnym smakiem. Bogata w składniki mineralne, witaminy, białko i węglowodany nasyci i doładuje energią na cały dzień.

Nowe smaki w linii kruchych ciasteczek zbożowych to wiosenny zastrzyk energii maliny z żurawiną i wybornego kakao!
Wiosną 2015 roku linia kruchych ciasteczek zbożowych marki Kupiec wzbogaca się o dwa nowe smaki: malinowy z żurawiną oraz kakaowy.

Szóste spotkanie w ramach cyklu Akademii Smaku odbyło się 27 marca 2015r.Goście smakowali różnych rodzai kasz, przyrządzając słodkie i wytrawne potrawy. Rolę eksperta spotkania „Nasza kasza”, którego głównym patronem była firma Kupiec, pełniła Monika Mrozowska – aktorka telewizyjna, autorka książek kucharskich oraz propagatorka zdrowego i aktywnego stylu życia.

Już 31 stycznia rusza 3 edycja projektu „Odmieniamy siebie”, w której 4 szczęśliwców przejdzie gruntowną metamorfozę.

Piąte spotkanie z cyklu Akadmii Smaku, której partnerem jest marka Kupiec poświęcone były niezwykłym wytrawnym i słodkim połączeniom smakowym. W roli głównej „czekolada”, która kilkukrotnie zmieniała swoje oblicze.

Już wiemy, że nagrodę główną zdobyła potrawa Pani Beaty, czyli „Pełna bakalii oraz pęczaku kieszeń z indyka”.

…Król! Pod takim hasłem odbyło się kolejne spotkanie z cyklu Akademii Smaku, w której marka Kupiec jest partnerem.

Mikołajkowe spotkanie z cyklu Akademia Smaku odbyło się pod hasłem „Kuchnia w parze ze zdrowiem”. Spotkanie odbyło się jak zwykle w warszawckim Centrum Domowych Inspiracji.

Tegoroczny finał Szlachetnej Paczki odbył się pod hasłem ”Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego”. Dokładnie 19 580 potrzebujących otrzymało pomoc w niedzielę 14 grudnia!

13 grudnia br. w Kinie Nowe Horyzonty we Wrocławiu, marka Kupiec wsparła coroczne spotkanie organizowane przez Fundację „Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową”.

Konkurs Świąteczny: „Zdrowe nie nudne Święta”
Do wygrania warsztaty kulinarne w Akademii Smaku!

Kolejne warsztaty w gronie blogerek, dziennikarek i ekspertów zdrowej kuchni odbyły się 21 listopada w warszawskim Centrum Domowych Inspiracji. Spotkanie prowadziła Julita Strzałkowska, znawczyni nie nudnej kuchni, właścicielka bloga wrzackuchnia.pl, prywatnie mama.

Nowość: Płatki jaglane Kupiec to zdrowa i wygodna propozycja na pożywne śniadanie, czy posiłek w ciągu dnia. Otrzymywane są z prosa – to jedno z najdłużej uprawianych zbóż, bogate w wartości odżywcze i witaminy z grupy B.

Na zbliżające się Święta Bożego Narodzenia firma Kupiec przygotowała wyjątkową nowość dla wszystkich fanów zdrowych i smacznych przekąsek: kruche ciasteczka zbożowe korzenne.

24 października br. odbyły się pierwsze warsztaty kulinarne pod hasłem „Ale Meksyk”. W warszawskim Centrum Domowych Inspiracji spotkali się smakosze i praktycy smacznej meksykańskiej kuchni ale także eksperci, którzy wprowadzili nas w magiczny świat Meksyku.

29 października br. już po raz 4 odbyła się konferencja wrocławskich Wenusjanek, podczas którego kobiety aktywne, kobiety biznesu mogły w sposób interaktywny poszukiwać inspiracji zarówno w perspektywie zawodowej jak i prywatnej.

„Zdrowa i modna kobieta na wiosnę”. Ciasteczka zbożowe to modna i zdrowa przekąska w ciągu dnia – w sam raz na jeden raz!

W rankingu Wartości Marek Wielkopolski 2013 organizowanym przez Radę Wspierania Przedsiębiorczości, marka Kupiec zajęła wysokie IV miejsce w głosowaniu internautów oraz XII miejsce w kategorii B2C.

14 listopada 2013 roku w warszawskim studiu Hear zainaugurowano czwartą już edycję akcji dobroczynnej „Pomaganie jest Trendy”, w którą jak co roku zaangażowało się wiele gwiazd polskiego show-biznesu.

W dniach 26-27 listopada w Warszawie, w hotelu Courtyard by Marriott odbyła się III edycja Forum FMCG, pod tytułem: „A-Brand. Starcie o serca, umysły i … półkę”. To spotkanie top managerów odpowiedzialnych za rozwój, marketing i sprzedaż produktów markowych.

26 września 2013 r. we włoskiej restauracji Castello na warszawskim Wilanowie odbył się romantyczny wieczór z włoską muzyką na żywo. Tak przyjemnej imprezy dawno nie było! Hucznie świętowano nie zakończenie lata, ale wprowadzenie na rynek nowej, włoskiej marki makaronów Mamma Mia! produkowanych w 100 % z pszenicy durum.

Firma Kupiec aktywnie wspiera kobiety i wychodzi naprzeciw wyzwaniom, które stawia przed nimi codzienne życie. Z pewnością jednym z nich jest macierzyństwo, które okazuje się tak samo ekscytujące jak i trudne. Jest to czas, w którym kobiety szczególnie silnie integrują się ze sobą, dzieląc się spostrzeżeniami i doświadczeniem jak zdrowo odżywiać się w czasie ciąży i karmienia, karmić dziecko i dbać o siebie, aby szybko wrócić do formy.

* nadmorski patrol *
COŚ NA ZĄB
już od 18 lipca a plaży!

11 kwietnia 2013 w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim odbyło się niezwykłe spotkanie prasowe pod hasłem „Bo każda z nas jest wyjątkowa”.
Jego celem było pokazanie, że mimo natłoku obowiązków i braku wolnego czasu, każdy dzień w życiu kobiety może być pełen pasji i entuzjazmu.

Dzieci uwielbiają lekkie i smaczne przekąski w ciągu dnia. Zarówno dla małych jak i dużych smakoszy firma Kupiec przygotowała Mini Wafelki dostępne w dwóch wariantach – Mini Wafelki z ziaren pszenicy oraz Mini Wafelki 3 ziarna (jęczmień, pszenica, ryż). Mini Wafelki nie zawierają soli, cukru ani konserwantów, są natomiast źródłem cennego błonnika.

Trzy minuty i gotowe!

Firma Kupiec wprowadziła właśnie na rynek zupełnie nowy produkt, poszerzając tym samym linię produktów śniadaniowych Coś na Ząb. Do owsianek, crunchy i musli dołączyła kasza manna instant w dwóch smakach – waniliowym i malinowym.

Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. W dzisiejszych, zabieganych czasach, śpiesząc się do pracy i szkoły, często trudno jest znaleźć czas na przygotowanie czegoś co byłoby smaczne, a przy tym zdrowe i pełnowartościowe. Firma Kupiec, wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, poszerzyła właśnie swoją gamę produktów z linii Coś na Ząb o nowość – pyszne i chrupiące Crunchy i Musli, którego przygotowanie zajmuje tylko 3 sekundy.

Ryże, Crunchella oraz wafle ryżowe firmy Kupiec zostały uhonorowane przez Konsumentów prestiżowym wyróżnieniem „Produkt Roku 2012”. Jest to nagroda szczególna, bo zdobyta głosami zadowolonych smakoszy i najbardziej obiektywnego jury. Dziękujemy wszystkim, którzy obdarzając nas swoim zaufaniem, wybrali spośród całej gamy marek nasze produkty.

Co 15 sekund w Polsce potrzebna jest krew, by uratować czyjeś życie. Firma Kupiec we współpracy z Fundacją Krewniacy bierze udział w programie „I AM KREWKI”, który promuje zdrowy styl życia, skuteczniejsze unikanie chorób oraz przede wszystkim dołączanie nowych członków do szerokiego grona Honorowych Dawców Krwi.

Wygoda, zdrowie i szybkość przygotowania to z pewnością atuty nowych produktów firmy Kupiec, którymi są: Owsianki „Coś na ząb”. Wystarczy zalać je gorącą wodą i wartościowy posiłek na śniadanie lub lunch jest gotowy.

Ryże, owsianki „Coś na Ząb” oraz wafle ryżowe firmy Kupiec zostały uhonorowane przez Konsumentów prestiżowym wyróżnieniem „Produkt Roku”. Jest to nagroda szczególna, bo zdobyta głosami zadowolonych smakoszy i najbardziej obiektywnego jury. Dziękujemy wszystkim, którzy obdarzając nas swoim zaufaniem, wybrali spośród całej gamy marek nasze produkty.

Od grudnia 2009 nasza firma wspiera akcję PAJACYK. Ten ogólnopolski program dożywiania dzieci jest realizowany przez Polską Akcję Humanitarną od 1998 roku. Program PAJACYK prowadzony jest w szkołach podstawowych, gimnazjach oraz świetlicach środowiskowych na zasadach wolontariatu.

19 maja 2011 r. w Warszawie, z inicjatywy firmy Kupiec, odbyło się spotkanie prasowe pod hasłem „Zdrowe nie znaczy nudne!”. Część merytoryczną spotkania poprowadzili gospodarze programu „Cofnij zegar” – dietetyk, pani Anna Senderska i instruktor fitness, pan Dariusz Rycaj oraz Dyrektor Marketingu firmy Kupiec, pani Gabriela Antczak.

Ostatni rok był rokiem wielu zmian dla firmy Kupiec, lidera wielu kategorii produktów – w tym również ryżu. Zmienione zostały prawie wszystkie opakowania, a także wprowadzono wiele nowości. Jest to odpowiedź na wciąż rosnące zapotrzebowanie i zainteresowanie produktami Kupca ze strony konsumentów.

Crunchella Natural oraz Crunchella Onion to zupełna nowość na polskim rynku. Są to niezwykle zdrowe i lekkie wafle pszenno – ryżowe, które stanowią doskonałe źródło błonnika. Są delikatne, chrupiące i rozpływają się w ustach. Można je chrupać w formie przekąski (zdrowej i lekkiej!), ale także można na ich bazie tworzyć ciekawe i oryginalne kanapki na słono i na słodko.

Firma Kupiec wprowadziła kolejną nowość w swojej ofercie: do otrębów pszennych i owsianych dołączyły otręby żytnie. Są one produktem niezwykle zdrowym oraz bogatym w składniki odżywcze i witaminy. Dzięki wysokiej zawartości błonnika zapewniają prawidłową przemianę materii.